Współpraca (kluby 100-700) 🚁

Współpraca (kluby 100-700) 🚁

Pomoc w rozwoju Twojego klubu sportowego.

💡
Strona jest w przebudowie, dlatego przycisk umawiający spotkanie zniknął. Jeżeli zależy Ci na czasie, to napisz do mnie na ten email.

Dlaczego „Współpraca (kluby 100-700) 🚁”?

1️⃣ Zapis „kluby 100-700”

Zapis „100-700” to przedział liczbowy płacących zawodników w klubie sportowym. Po prostu pod tym warunkiem mam pewność, że będę w stanie Ci pomóc. Z dwóch powodów.

  1. Mniejsze kluby mogą mieć problem ze znalezieniem budżetu na działanie.
  2. Większe kluby przekraczają moje doświadczenie. Przynajmniej na razie.

To moja sugestia bez aptekarskiej precyzji. Sam najlepiej znasz swoją sytuację.

2️⃣ Zapis „🚁”

Patrzę na klub sportowy jako całość, stąd emoji, które odnosi się do pojęcia „helicopter view”. Czyli spoglądania na całość obrazu (przykładowego klubu), a nie tylko wycinka obrazu (np. działań tego klubu w mediach społecznościowych).

O tym, jak rozumiem problem klubów sportowych – przeczytasz tutaj.

W skrócie? Jestem generalistą, a nie specjalistą, który będzie się upierał przy taktyce, którą zna najlepiej (np. optymalizacji pod wyszukiwanie w Google).

Jak wygląda taka współpraca?

1️⃣ Od strony praktycznej

Chociaż z Twojej perspektywy wypełniasz krótki formularz i czekasz na spotkanie, to faktycznie najwięcej pracy jest przed i po spotkaniu.

Przed spotkaniem na podstawie wypełnionego formularza analizuje marketing Twojego klubu (w formularzu podaje się m.in. namiar na stronę WWW lub media społecznościowe).

  • Sprawdzam, jak się prezentujesz i komunikujesz w Internecie (strona WWW, social media i tym podobne).
  • Sprawdzam, czy używasz i jak wyglądają Twoje reklamy.
  • Porównuję względem najbliższej konkurencji.

Dalej przygotowuje strategię działania, która moim zdaniem przyniesie najszybsze wyniki. To będą zalecenia do wdrożenia maksymalnie na rok. Dłuższe nie mają sensu, bo wszystko się zmienia.

Przyłożenie się do rzetelnego wypełnienia formularza wstępnego jest ważne, bo to bezpośrednio wpływa na zaproponowane rozwiązania dla Twojej sytuacji.

W trakcie spotkania prezentuje Ci opracowane rozwiązania i omawiamy wtedy wady oraz zalety każdego z nich. Wtedy masz możliwość uzupełnienia swoich odpowiedzi z formularza, ale czas spotkania jest z góry ograniczony (60 min) i nie zmieści wszystkiego, zwłaszcza jeżeli dodasz nowy temat w ostatniej chwili.

Współpraca kończy się do 48 godzin po spotkaniu. W takim terminie otrzymasz ode mnie analizę oraz podsumowanie naszych ustaleń.

2️⃣ Spotkanie od strony organizacyjnej

Cała usługa (analiza, strategia i spotkanie) jest nierozłączna i rozpoczyna się od wypełnienia formularza rejestracyjnego oraz wybrania terminu spotkania. Robisz to samodzielnie, korzystając z oprogramowania, które opłacam. Płatność jest z góry i na życzenie wystawiam fakturę.

Cena usługi i link do rejestracji znajduje się na dole strony.

Cechy spotkania:

  1. Spotkanie odbywa się online (wideorozmowa przez Google Meet – konto Google nie jest wymagane).
  2. Spotkanie trwa 60 minut, ale nie egzekwuje tego co do sekundy.
  3. Spotkanie posiada „gwarancję braku ryzyka”, w której zwrócę Ci 100% pieniędzy, jeżeli na koniec spotkania nie będziesz zadowolony (poproszę o przyczynę).

3️⃣ Przykładowe tematy omawiane wraz z analizą marketingową i przygotowaną strategią

  • Zwiększenie liczby zawodników w klubie.
  • Rozwój klubu sportowego do etapu możliwości pozyskiwania sponsorów.
  • Współpraca z freelancerami/agencją od marketingu.

Cena współpracy z klubami sportowymi

Analiza marketingowa i przygotowanie strategii marketingowej (w tym 1 godzina wideorozmowy) – 399 zł brutto.

Pozostałe kwestie i kontakt

  1. Szczegóły współpracy są niejawne, czyli mogę powoływać się na doświadczenia współpracy tylko w sposób nieumożliwiający identyfikacji (chyba że sam zgodzisz się na odstępstwo).
  2. W razie problemów z płatnością lub innych pytań napisz na ten email.
💡
Tutaj był przycisk umówienia spotkania, ale przebudowuję tę stronę, jeżeli zależy Ci na pilnym kontakcie, napisz na ten email.

Zastrzeżenie dotyczące współpracy

Zastrzegam możliwość odmówienia spotkania, jeżeli ma one dotyczyć bezpośredniej konkurencji do projektów Klubu Sportowego Judo Tigers.

Bezpośredniej konkurencji w ścisłym zakresie, czyli:

  • organizacji treningów judo na Dolnym Śląsku,
  • organizacji regionalnych turniejów judo dla dzieci i młodzieży na Dolnym Śląsku,
  • organizacji ogólnopolskiego campu judo dla weteranów i tak dalej.